De Audi onderhoud specialist voor jou
Om de vooruitstrevende technieken waar Audi gebruik van maakt goed hun werk te laten doen, is goed onderhoud van groot belang.
Het onderhoudsinterval wat volgens het Longlife onderhouds principe van Audi wordt voorgeschreven is helaas te hoog; er kan wel 2 jaar en 30.000 kilometer tussen 2 onderhoudsbeurten zitten. Door onze ervaring met onderhoud en (grote) reparaties aan Audi’s weten we dat die lange intervallen de levensduur van de auto en motor verkorten. Hoge kilometerstanden worden zo uitzondering in plaats van regel.
Ons advies is om, net als bij de wat oudere Audi modellen elke 20.000 kilometer of ieder jaar uw Audi grondig te laten nakijken en voorzien van nieuwe motorolie en oliefilter. Naast behoud van de goede staat van uw auto, zorgt u ook voor meer rijplezier wanneer u reparaties op tijd uit laat voeren. Op die manier kunnen u en wij duurzaamheid en onbezorgd rijden waarborgen.
Is jouw Audi toe aan een onderhoudsbeurt?
Algehele Staat Keuring van jouw Audi
Je rijdt al langere tijd in jouw auto of je hebt deze auto pas kort: in beide gevallen kan het zijn dat je graag zou willen weten in wat voor staat de auto eigenlijk is. Is jouw auto goed onderhouden? Heb je een goede auto gekocht? Wij kijken jouw Audi grondig na, waarna je een uitgebreid rapport van ons krijgt. In dat rapport staan de aandachtspunten en ons advies voor eventuele reparaties. Hier vind je meer informatie over de Algehele Staat keuring!
Ben je van plan om een Audi te kopen? Met de aankoopkeuring hebben we al velen kunnen behoeden voor een miskoop. We kijken de auto grondig na en adviseren je voor een eventueel gesprek met de verkopende partij. Zo kunnen we samen voorkomen dat je een miskoop doet en in de toekomst voor verborgen kosten komt te staan.
Veelvoorkomende reparaties bij Audi
Omdat we veel aan Audi’s werken, kennen we de auto’s goed. We helpen je daarom graag met diagnose en reparatie als je een probleem of defect aan jouw auto hebt.
Een greep uit problemen die we tegenkomen bij Audi’s zijn:
- Kraken bij rijden over drempels
- Rammelende en/of versleten distributiekettingen
- Defecte diesel injectoren/verstuivers
- Vervuilde inlaatkleppen, ook wel ‘inlaatvervuiling’ of ‘vervuilde inlaatpoorten’ genoemd
- Versleten lagers in de versnellingsbak
Waarom Carrec Technocenter?
Hier zijn wij sterk in
Onze klanten