Carrec is al jaren aanwezig op allerlei platformen. We zijn te zien in meerdere rubrieken in de AutoWeek, op ons eigen Facebook en Instagram kanaal plaatsen we regelmatig berichten en af en toe mogen we onze expertise op televisie laten zien.

Dit jaar hebben we meer focus gelegd op ons eigen YouTube kanaal. Daar plaatsten we wel video’s op, maar een regelmatig upload schema hadden we niet. Dit jaar hebben we daar meer aandacht aan gegeven, met als doel om elke 2 weken een nieuwe video tplaatsen. Sinds 25 augustus publiceren we zelfs bijna elke week een nieuwe video. Samen met onze editor Luke hebben Joep en hij het hele proces van video’s maken in eigen beheer. Van het eerste idee, het script, filmen en editen van de video; we doen het allemaal in huis!

Wat YouTube cijfers van het afgelopen jaar tot nu toe:
-In totaal zijn onze video’s dit jaar 1.033.029 keren bekeken
-Er is in het afgelopen jaar 101.500 uur gekeken naar onze video’s
-Ons aantal abonnees is bijna verdubbeld, van 8700 op 1 januari naar 16.400 op dit moment
-De best presterende video van dit jaar was de eerste video over de nieuwe auto van Joep, met 97.700 weergaven. Kort hierop volgt de video met de eerste modificaties aan de M140i, met 94.400 weergaven.

En vind je het leuk naar onze video’s te kijken? Abonneer je dan op ons kanaal! Onze planning is om voorlopig minstens ééns per 2 weken een video te uploaden!